2018年1月5日 星期五

(欅坂傘下團體)平假欅2期生

坂道系愈玩愈大 包括乃木坂與欅坂都一樣 成員愈來愈多 當然未追到官方敵對團體AKB48系 欅坂46分拆主隊“漢字欅”與2隊“平假欅” 宜家又黎多隊平假欅2期生 誓求釣到更多粉絲的心與荷包 本人也是其中之一!



呢隊平假欅2期生 早在上年8月已通過選拔 亦在欅坂46的冠名節目"欅字不會寫"上年10月時向大家介紹了 我由於有事忙去到近期才開始留意 網上見有人話顏值算Ok 我自己認為9個人中只有一個比較留意 就是金村美玖 (圖左上角)未算得上好靚 不過睇落算幾私文得體 感覺幾好 唔錯唔錯 出生日9月10日 處女座 正好同本人一樣!唔怪得一睇就上眼 特技saxophone 薩克斯風 識玩下樂器也是個好興趣 雖然看過“欅字不會寫”第100集後 她的saxophone特技冇點表現到出黎 ……

我發現我好幾個推既成員都會玩樂器 本人欅坂46首席女神 渡邊梨加就是個鋼琴高手 乃木坂46生田繪理花也是我幾喜歡的成員 也是精於鋼琴呢!


  (金村美玖)

其他成員我認為小坂菜緒 丹生明里 富田鈴花也Ok 其他一般般唔太是我的菜 我既大推認定是金村冇其他的了

而有人比較平假欅2期生同乃木坂3期生 話乃木坂個邊完勝 顏值較高 咁呢點我認為都係乃木坂3期生個邊較優 我睇上都有幾個 人稱3期生4天王中有3個我都喜歡 包括山下美月 與田祐希 久保史緒里 另外梅澤美波我也幾喜歡 種不良感覺幾好

較平假欅2期生優勝我想就是營運是急於尋持一班新力王牌隨時取代有主力成員畢業的第一梯隊 例如最強的西野與白石 隨時也可能畢業 一旦冇左呢幾個主將 3期生就會是替補 所以3期生選出的盡可能都一定高質


當然兩隊女團我也十分喜愛 120%支持!

沒有留言:

張貼留言