2018年1月3日 星期三

終於入手!長濱neru 與田祐希 寫真集!

我除左喜歡收藏收息股 收藏心愛女團的專屬產品也是另一喜好 早排考試搞到冇時間去買 今日終於入手!早日股場中短線戰將1928金沙中國 由本帥駕馭半日內百萬熊軍中取敵首級!收獲以超級短線計算唔錯 為獎勵自己 決定數日內補回未買的偶像products 原本仲有野想買但冇貨 算數唔等了


與田祐希 乃木坂46 3期生最愛成員之一 人稱3期生四天王之一 18單成為w center之一😊 與田本寫真一般般好看 成本野冇咩景 似在印度定唔知咩取景 拍攝時只影下d街道 冇咩影到當地的名勝景點 集中點得與田本人冇景色配合 效果拍出黎一般般

講到拍人加拍靚景 我睇過無數本日本女團寫真集 拍得最好其中之一當數AKB48 的橫山由依個本 取景自日本京都 在拍攝人同時也考慮埋景點 也做到人與景點的相融 做到美的和諧的效果 由依個本我比幾高分 相比與田呢本真心麻麻



長濱neru 欅坂46 ace之一 唱歌十分麻麻 但外貌則算是高分 顏飯的我點可錯過 上次支持得梨加bb 點可以唔支持neru😄

Neru本書取景自故鄉長崎 五島列島 整體ok 景與人拍攝得都算好 書中睇出neru身材比想像中勁 亦有其最煞食的絕招 “女友目線” 近照拍攝加嗲樣 令毒男粉絲魂魄從肉體抽離 正

本人AKB48 乃木坂 欅坂等寫真集多到就黎冇地方擺了 經常比屋企人丙話買咁多做咩 不過為了追星我覺得值得的 唔買既 股票賺d錢已冇其他地方洗了




2 則留言:

  1. Student says:

    Forest, I suggest you regularly do some sweating body exercises, e.g. push-ups, sit-ups, pull ups.

    Maybe you may watch YOUTUBE (search THENX) first.

    After training a certain time, you may buy less photo albums. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意日本偶像可是我另一喜好哦^,^ body exercise都阻止唔到

      刪除